aeiou Ekim ayı sonunda Beylikdüzü Devlet Hastanesi’nde doğumum olacak. Ameliyat sonrası kalacağım odayı görmek ve bilgi almak istedim. Odalar gayet temizdi fakat refakatçi olarak yan sedyedeki hastanın emzirme durumundan dolayı erkek alınamayacağı söylendi. Arada perde olacağı için yanımdaki hastanın refakatçisinin erkek olması beni rahatsız etmeyecekken hastanenin buna izin vermemesi garibime gitti. Annemiz, teyzemiz, arkadaşımız, komşumuz yoksa yalnız mı kalacağız ? Bir diğer konu da hastane kapı süsü. Maalesef kapıya asılamıyormuş. Hastane mi askeriye mi anlayamadım. Paramız yok diye kapı süsü asma hakkımız da mı yok ? Bir haftadır kapı süsüm için keçe meçe alıp uğraştım. Aynı odada kaldığım kişi yukarı asar ben aşağı asarım rengarenk bir kapı olur, kime ne zararı var ? Gerçekten anlamıyorum...
1dem aeiou evet canım devlette erkek alınmıyor banada çok saçma geldi ne yani çocuğumun babası içeri giremeyecek mi o yüzden devlette yapmak istemiyorum ama özellerde çok pahalı 😑
Kelebegimmm Refakatçiye ne gerek varki?hemşireler bakmıyormu bebeğe?Azerbaycanda refakatçi alınmıyor bir odada en az 3 kişi kalıuor.bebeğe hemşireler bakıyor ama hiçbir yeni anne bebeğini kimseye bırakmıyor acı çeke çeke olsa bile kendisi bakmak istiyor😄