melekanne12 inşallah güzel sonuçlar alırsın canım benim Rabbim tez vakitte kucağını,kucagimizi doldursun 🤲 biz eylul ayinda bırakmıştık korunmayı bıraktığımız ay adetim gecikti ama hamile değilmişim bazıları rahim kendini hazırlıyor dedi ama inşallah öyledir ne eşim ne de ben kontrolden geçmedik kendim geçerim de eşimi ikna etmek çok zor olur o yüzden inşallah gerek kalmadan hamile kalırım diye dua ediyorum 🙈