Ruhsuz cihaz için değil kan ölçtüğün çipli çubuklar var onun için rapor çıkarıyor ücretsiz galiba ozaman ben rapordan önce cihazı almıştım 40₺ mi neydi zaten o çipli çubuklarda 35₺ di ilk parayla almıştım sonra rapor çıkardıgında ücretsiz aldım diye hatırlıyorum en fazla muayane ücreti katkı payı filan ödemişimdir