esrams Kızlar merhaba 6+3 olmam gerekirken doktor 4 haftalıksın dedi geç döllenme olabilir dedi kesede büyüme gözlendi haftaya tekrar gel kalp atışına bakalım dedi böyle bir durum yaşayan var mı ? Bilgi verirseniz sevinirim
Nurcan6148 esrams Ben canim.Benimde 7 haftalikken 6 haftalik gozukuyordu.28 Hafyaligim 27 olarak gozukuyor gec dollenmeden dolayi.
beyazguvercinim33 esrams evet geç döllenme olabilir ama haftaya 5 haftalık olacaksan eğer erken olabilir diye düşünüyorum 7-8 hafta gibi daha net duyulabilir ama siz bilirsiniz
Gizemabc esrams benim bebeğim de adet tarihime göre 5 haftalıkken 3 haftalık gelişim gösteriyordu. Geç döllenme olmuş. 6 haftalık olduktan sonra keseyi görebilmiştik.
Busraclb esrams canım olabilir bende ilk muanede kalp atışlarını duyarım ümidi ile gittim 6 haftalık olması gerekiyordu ama doktorum 4.5 haftalık demişti.. Olabiliyor yani :)
Smaaca Benim de 8haftalık olması gerekirken şu an 6haftalık 2hafta geriden gidiyoruz yarın gidicem kalp atılını duymaya inşallah duyabiliriz
esrams hepinize çok teşekkür ederim çok sagolun içim ferahladı :) rabbim saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah doktor geç döllenme muhtemelen dedi yada dedi saglıksız bi gebelik diiyince kafamı karıstırdı sonradan da kese büyümüş ama 1 haftaya göre diyince size danısmak istedim
Cilek_kentli esrams Aynen canım bak şimdi tekmeleyip duruyor zaman da geçiyor Rabbim sana da nasip etsin insaAllah 😍