Deletedmom315 Hanımlar 12+0 haftalık hamileyim perşembe günü doktor muayenem var, cinsiyet öğrenmek için de gidiyorum aslında 🙊 Gaziantep’teyim Amarikan hastahanesine gidicem ilk defa çok önerildi bu hastahane, Faruk Bekir doktorun ismi, hatta arkadaşım tam 10 haftalıkken gitmiş kız demiş, 13 haftalıkken gitmiş kesin kız demiş doktor. Arkadaşım diyor ki bizzat ben gördüm cinsel organını diyor, siz ne zaman öğrendiniz ?
Ceren58 Deletedmom315 ben de 12.haftamın içinde ögrenmiştim erkek olduğunu. Alttan baktırdım cinsiyet merakımdan :)
Zuzum_20 12+3 de konturolum vardı o zaman ögrenmiştik kızımız olcagını ve degişmedi 26 haftalık olduk 😊😊
Musel Zuzum_20 Yaaa inşallah bende 12. Haftamda görürüm 13. Haftamda eşimin doğum günü oluyor ona sürpriz hazırlamak istiyorum balon patlatmak istiyorummm onun doğum gününde 🥰🥰