Shabb salam mende hamile qalmadan evvel sidik kisesinde duz ve çöküntü var idi analiz verdim leykosit ve başka şeyler atrıq idi mualice götürdüm hemen ay hamile qaldım öyrendiyim gün hekim dermanları saxlamağımı dedi ve sadece bol su içmeyimi söyledi 21i yene gedip analiz verecem görek indi ne tövsiye edecek sadece suyla geden bir şeye oxşamır çünki 😅ağrısı çoxdu