Eceveannesi Kizlar 21hftalik hamileyim ağda yaptırmak istiyorum artık hem daha temiz hem cidden rahat etmek için bacak ve özel bölgeye çok cnm aciyor korkuyorum az acılı olmazsinicin ne önerirsiniz canlarım birde kızımda çok çıkmadı tüylerim şimdi oglusumda baya hemen cikio doğuma kadar sürekli aldırmak istiorum rahatlık acisindan
defne55 Eceveannesi canım benimde canım çok azdır bıyık bile aldırırken ağda ile gözlerim yaşarır hep jilet kullandım her yerime bu zamana kadar ilk defa 31 haftamda gittim ağdaya gerçekten dışını sık bi iki çekmeye uyuşuyor zaten hissetmiyorsun
Kadert Eceveannesi çok çıkmadan gidin ayda bir gidiyorsanız mesela 2,5_3 haftda gidin canınız daha az yanar ki bikaç düzenli gidince kökler zayıfladğı için çok acımıyoo
mnli Eceveannesi almadan önce rica edin pudra sürsünler bazı yerler siz söylemeden sürüyor zaten bazıları sürmüyor bir de bepanten götürün yanınızda bitince onu sürün
Fasulyem22 Eceveannesi valla şimdi kuaförden geldim. Genital için ben hamileligimden beri 3. Kez ağdaya gidiyorum acıyor mu evet biraz acıyor ama saniyelik acı bence. Ilk defa gideceksen bir kere yeni ağda açtır. Sedye örtüsünü değiştirsinler. Pudra acıyı azaltıyor pudra sürer zaten. Bir de sen biraz mizmizlan yabi mesela hiç yaptırmadım hayatımda de . Eğer kasarsam kendimi yaptırmayacağım o yüzden ilk küçük küçük cekelim de . Çekerken derin nefes al bende ise yaradı. Valla ilk defa yatıracaksan biraz kanayabilir. Ama ağda hamilelikte büyük rahatlık gerçekten
simgeninannesi Eceveannesi eğer seni zorlamayacaksa ağda yaptır derim hem daha uzun sürede çıkıyor ama jilet de acısız ve ağrısız hızlı çözüm
aslimutlu1 Eceveannesi brn hayatta yaptıramam . İşin doğrusu, koyuyorum , aynayı önüme hallediyorum yada esime hallettiriyorum . Ben öyle uzasın yok bekliyim söyle böyle . Yapamam . Vücudumm dövme kaplı ama asla orama ağda yaptıramam 😁
Siracin_annesi Önceden bazen agda bazen makınayla alıyordum. Fena acıtıyo hamılelıktd. Şimdi 26 haftadayz eldıvenle alıyorum. Eldıven fazla acıtmuyo.Alamadgm az bı yer kalırsa da makınayla alıyorm
Biryabanci1 Siracin_annesi Eldivenle almak için belli bir uzamaya gelmesi gerekiyor ya o uzadığo zaman yakalanırsak 😦 Bende eldivenle alıyorumda..
Siracin_annesi Biryabanci1 bide kılolu hamıle kaldıgım için etraftakı cok bılmişler kesın sezeyan olursun diyoya bılemıyorum belkide gercekten sezeyan olur. 97 kıloyla hamıle kaldım. Şimdi 105 kıloyum
Biryabanci1 Siracin_annesi Olsun cnaım o önemli değil sen morelini bozma ☺️ Hiç sorma ya o yüzden tüy dökücü kullansak ne güzel olur sancı girince direk temizler gideriz ama zararlı diyolar
Fasulyem22 Biryabanci1 tüy dökücü zararlı hatta arkasındanda genital için kullanmayın yazar daha bugün kuaför söyledi ne kadar uzarsa uzasın tüy dökücü sürme zararlı dedi
Biryabanci1 Fasulyem22 Kullanan çok insan var kimi doktorlar bi sakınca görmemiş ama dediğim gibi güvenilebilirmi bilmiyorum 😟