Aslitokbas1 canım cuma günü yani 5+2 de doktoruma gittim kese çok küçük aşağıda falan dedi renkli ultrasona gönderdi ordaki sonuca bakarak bana yalancı gebelik dış gebelik olabilir olmaya bilir dedi beklicez dedi bugün çağırdı 5+5 im sabah gittim muayene oldum ve kese gelişmiş herşey yolunda hatta haftaya kalp atışını duyabileceğimi söyledi umutsuzluğa kapılma benim gibi ben çok üzüldüm cuma gününden beri baya kötü oldum ama bugün o keseyi falan görünce çok şükür herşey geçti gitti dua et bol bol bebeğin için hayırlısı olsun 🙏🏻