ikincimucize Merhaba Kızlar 20. Haftadayım 3 haftadır hareketleri hissediyorum Bugün bayaa aşağıda karnımda değilde rahmimde sanki. ilk çocuğumda böyle olmuşmuydu hatırlayamadım böyle hisseden varmı kontrol günüme yaklasık 20 gün var
Prens12_annesi ikincimucize cnm bir sağlık ocagına falan git kalp atışını dinle cnm 3 hafta diyosun yada kontrole git bence yarın
ikincimucize Bende tedirgin oldum resmen rahmimde hareket ediyor gibi hissediyorum yarına düzelmezse gidicem canım sağol