Gnvrtgc Selam Annişler 😚 Bi çok yerde okuyoruz,duyuyoruz. Dakikada kalp atış hızı 140 dan az ise erkek,140 ve üzeri ise kız oluyormuş cinsiyet. Bu efsane bende tuttu diyen var mı 😃 Merak ediyorum doğru mu diyee