Kadert Ben de o haftalarda başlamıştım yalnız şöyle bir şey farkettim çatlak önleyici kremler yağlar hepsi çok ince olduğu için kıyafet tarafından direk emiliyodu . Ve bir süre sonra karnımı bir göğsümn nemsiz olduğunu fark ediyordum.. yengemin tavsiyesiyle vazelin kullanmaya başladım sonuç mükemmel doğum yaptım ve sıfır Çatlağm var:)) Ama cidden hiç ihmal etmedim sabah akşam sürdüm Burada vazeline zararlı diyenlere de duydum ben de hiçbir şey yapmadı