Benimde ayrıntılıda 22 haftada sol da direnç başlamış demişti git gide arttı direnç 33 haftalıgım çok sıkı kontrol ediyor doktor haftada iki gidiyorum biraz zayıf kilosu ben hem coraspirin hem igne kullanıyorum coraspirini 32 haftada bıraktırdı igneye devam bakalım her hangi bir olumsuzluk alacagım diyor doktor inşallah bende saglıkla alabilirim kucağıma