BetlGke canım bana kalırsa hiçbir tahlili yaptırma ama detaylıyı kesin yaptır. Çok önemli çok. Her organına tek tek bakılıyor. Bak bir arkadaşım var karısı Macar, orada yaşıyorlar. Devlet orada ikili üçlü testleri hepsini anne adaylarının moralini bozuyor diye yasaklamış. Sadece 2-3 kere detaylı ultrasona giriyormuş hamileler.