Sibl8 ben sir ağdaları bi türlü sevemedim sesunun turuncu ılık ağdasını kullanıyordum zaten çok tüylü bir insanda değilim doğru bir örnekmiyim bilmiyorum ama bi defa ağda yapsam 2 ay sonra anca tekrar yapabilirim oda tamamı ağdalık olmaz yani ama gebelik hormanları nedeniyle biraz artık var hamile kalmadan önce kaç defa başka işlerim yüzünden lazer randevularımı ertelettim şuan çok pişmanım kendim hiçbişeyimi yapamıyorum en iyisi yine lazer doğumdan sonra ilk işim lazere gitmek olacak hatta