Simge24 Meraba bende 5. Haftadayim bugun baktirdigimda beta hcg 1671 cikti cuma gunu 1200 cikmisti doktor hanim bekledigimiz yukseklikte degildi demisti ama yavas ilerliyo olabilirmis neden oyle oluyor acaba bilen varmi vajinadan baktiginda kese gozuktu
Simge24 dentem61 dusuk olmaz dimi bilmedigim icin korkuyorumda keseyi vajinadan baktiginda gordu ama bekledigim gbi degil dedi ilk hi guzel Gidiyordu simdi oyle degil yavas yavas gidiyor iki kat artmiyor
dentem61 Simge24 canım düşük olur mu bilmiyorum o Allahın bileceği iş ben ilk ögrendiğimde beta hcg 9 du bana doktor çok umutlanma bile dedi kanamam oldu sonra onu da atlattık çok şükür iyiyiz umuram sende böyle bir mucize kazanırsın kuzum 😍