G-D27 Merhaba kızlar 5+6 hamileyim. Uçak veya araba ile yolculuk zararlı olur mu onu öğrenmek istiyorum sizlerden
Gulcan26 G-D27 ben tatildeyken öğrenmiştim hamile olduğumu 5haftalıktım antalyadan eskişehir e otobüs yolculuğu yaptım bi problem olmadı ama sizin kanamanız fln varsa dikkat edin
Hllhsn G-D27 ben ilk üç ay sürekli yolculuk yaptım yaz olduğu ıcın ama düşük tehlikem yoktu onemli olan bebeğin durumu🙏🏻 Ama doktor düşük tehliken olmasada ilk üç ay her zaman risklidir demişti bana.
Demet1992 Ben 8 haftalık gebeyim, geçen hafta uçakla antalyaya gidp geldim bi sorun olmadı doktora sorup bindim zaten
ycllksa Demet1992 doktorunuza danışın. Bir arkadaşım çıktı yola danışmadan sonradan doktoru epey kızmıştı