Yesimeliz Kizlar artik son haftalarimiz once herkese hayirli dogumlar dilerim. Biz sezeryan olucaz kasim 13 e gun verdiler. Son gunlerde asiri mide kaynamasi yasiyorum artik bulaniyor bu yuzden. Bir de sanki altim sökülüyor kizlar vajinam zonkluyor cok siddetli. Ancak yatarsam biraz uyursam hafifliyor. Doktor kizima bakti hersey yolunda acilma yok dedi. Siz ne durumdasiniz?? Dogum yakin gibi geliyor bana sanki o kadar kalmicakmis gibi?? 😰
Meryu Yesimeliz bende kaynama yok çok şükür bazen yoğun bi bulantı yokluyor. Çatı ağrım var fazlaca vajinada ağrı. Her yere arabayla gidebiliyorum biraz yürüyüm ağrı ağlatacak derecede oluyor 35+0
BirVeraAnnesi35 Yesimeliz 35+3 üz bizde 5 kasıma gün aldık ama aynı şeyler bendede var bugün özellikle adım atamadım attığım an kasığıma bıçak saplandı sanki 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Fatosbdrm Yesimeliz valla mide yanmasını 3. Ayımdan beri çekiyorum berbat bişey özellikle gece yattıktan sonra daha kötü oluyor. 35 haftalığım ama henüz böyle ağrılarım olmuyor. Sadece çok ayakta kaldığım kendimi yorduğum zaman oluyor çatı ve bel ağrısından yürüyemiyorm bile. Ama sadece ayakta çok kalınca. Benim kız geç gelecek galiba 🤭
Nur___ Yesimeliz bize 35+0 olduk, artık doğsa diyorum bi an önce, uykusuzluk ve sırt ağrısı zorluyor bizi de, tarihin belli olması güzel, bizim belli değil daha baş aşağı duruyor zaten 10 haftadır, senin riskin vardı dimi canım sanki öyle hatırladım
IremSare Merhabalaar 🤗 Bizde 35+3 üz(doktorum 36 diyor), benimde sizin gibi ağrılarım oluyor bugün kontrolüm vardı arada kasılma ve yalancı sancılarım da oluyor doktorum normal olacak bunlar dedi, uyku problemi yaşıyoruz geceleri 😓 Bizim şuan için tek problemimiz biraz kilolu bebek oluşumuz 2 hafta sonra tekrar kontrolümüz var tabi bu arada kendinin gelmesini bekliycez 😍
Livask Biz 34+3 üz. Yürümek eziyet kalça ağrıları rahat vermiyor. Mide yanması bu günlerde biraz azalmaya başladı gibi. Doktor sezaryen için 8 Kasım diyor. Hayırlısı artık bakalım