Nisaa11 Kızlar bende 38+2 sanki bugün hareket etmiyor tatlı yedim yok.. muz yedim yok. Çikolata yedim yok.. sabahta biraz karın ağrım ve bel ağrım vardı adet sancısı gibi tatlı tatlı. Ama kontrolüm yarın endişe ediyorum birazcık 🙄🤦🏻♀️🤔
Beren01 Yeri daraldgi için olabilir parmak uçlarınzla karninza hafifçe vurun çikolata ve su iç hissedemezsenz Dr a gdn
zynppeks Bende 38+2 deyim bugün dr gittim hareketleri çok önemli dedi her zamankinden daha az hissedersen gel dedi, günde 10 a yakın hissetmemiz gerekiyormuş eğer hala hissetmediysen bi dr görün istersen için rahatlasın 🌺