Kızlar bu akşam duyduğum şeye çok üzüldüm. Bi ablamız 37 haftalık hamileydi bebek tekmelerini atmiyo abla da çok onemsemiyo uyuyodur vs diye sağlık ocağına gidiyo bi kaç saat sonra kalp atışı yok diyolar . Hastaneye gidiyo 2 saat önce gelinseydi kurtarilirdi demiş doktor lütfen aksatmayın tekmeleri her gün en az 10 kere olucak şekilde sayın. Cuma günü doğuma gidicekti rabbim sabır versin . Bebeklerimizi korusun