Mimozam06 Gece saat üçte az miktarda suyum geldi sonrasında üç saat boyunca beş dakikada bir sancı çektim tam saat altı yedi sıralarında sancım hafifledi uyuya kaldım sabah kalktığımda yoktu kontrol ettiler kalp atışları her şeyi normal şu an evdeyiz yavaş yavaş sızma oluyor ama adet sancısı gibi gelip geçiyor sancılar ve düzensiz böyle olup da Doğumu gerçekleşen var mı ne yapacağımı bilmiyorum sancıları çekiyorum ama resmen boşa çekiyorum 24 saat içinde gelmezse enfeksiyon riskinden dolayı müşade Altına alacaklarmış bu kadar zor olmasını beklemiyordum kızlar😣
Beren01 Açılma olması için hareketler yapmaya çalışın dikkatlice.. eğilip kalkın WC oturur gibi pilates topunda daireler çizin sanciyi evde çekmek çok daha mantikli.5 dk ya 1 düzenli olunca hastaneye gidersiniz doğum öyle ha deynce olmuyor herkeste malesef 🤗bakmayın burdaki hikayelere 😊 duş alın evde birisi olsun yannzda.
Mimozam06 Beren01 sancılar adet sancısı GB vurup geçiyor artık dakikada tutmuyorum geceden beri işe yaramıyor çünkü 😣😣😣