Brc06 kompostoya ben şeker koymadım içebiliyorsan öyle de iç. Her türlü yardımcı olur. Baş ağrım hiç olmadı demek ki kişiden kişiye değişiyor. İlk önce şunu belirtmek isterim evet agrın olacak sonuçta bıcak yarası ama sen bir hasta degilsin bunu kendine aşıla. Ağrı kesicilerle agrılarınwazalacak ve ilk kalktığında azmet yavaş yavaş da olsa yürü dimdik zaten ertesi gün şikayetlerin daha da azalacak 3. Gün yatıp kalkarken sadece sızı hissedeceksin o kadar olur. Ben olalı 20 gün oldu şükürler olsun 3. Gün agrım bile yoktu. Eve geldik görümcem yatak acıyor bana pijamalarıwgiydiyor o gitti hemen yatagı falan kaldırdık annemle giyindim duş aldım kabul etmedim hasta degilim dedim ama kendimi de yormadım. Allah yardımcın olsun canım. Sağlıkla al bebeğini kucağına