asimyagmur walla bende aynı durumdayım 17. Haftaya girdim hala yok. Geç hissedildiğini söylüyo bazıları ana bazılarıda 12. Haftada hissetmeye başlıyo o nası oluyo onu anlamıyorum anormallik bizdemi yoksa onlar hissettiğinimi sanıyo gerçektenmi hissediyolar anlayamadm