Kızlar bugün evde koltuğun yastık kılıflarını falan geçirdim biraz zorladım sanırım kendimi iç çamaşırıma el kadar su gibi birşey gelmiş akıntı değil ıslaklıktı resmen bilemedim bebeğimin sıvısı gayet iyiydi geçen hafta böyle birşey yaşayan varsa yazabilir mi? Buarada bizde 37+6yız😊