damlac Kızlar selam 7+3 deyiz. Daha çok yeni herşeyden korkuyorum. Bir gecelik minik bir kanamam olmuştu sonrasında progestan başladık kullanıyorum. Kanamam da hemen geçti şükür. Ama şimdi vücudumu çok dinliyorum galiba daha doğrusu herşeyi hissediyorum elimde değil🤦🏼♀️ Herşeye de kaygılanıyorum. Nasıl geçer dokuz ay bilmiyorum. Kızlar vajina ucum ağrıyor öyle hissediyorum. İlk haftalarda normal mi? Adet olduğum zaman da böyle olurdu benim şimdi de vücudum sanki adet olmaya çalışıyor 😤
Tuuce7 damlac Hamile değilken bende de olurdu ama hamileyim hiç yaşamadım canım, bir doktora danış derim