Hnmli kremle falan alakası yok canım bunun tüm hamilelerde magnezyum eksikliğinden dolayı oluyor. Bebekten dolayı bacaklarımızda bulunan sinirlere baskı oluyor. Ağrının ortaya çıkması magnezyumdan kaynaklı. Doktoruna söylersen sana magnezyum takviyesi verecektir zaten :)