Duuyguum. Yakin arkadasim 3 ay once dogum yapti o zamanlar hava fena sicakti tabi asiri derece ve uzun sure buz tuketti ve dogumda sikinti yasadi normal dogurma durumu vardı sezeryan olmak zorunda kaldi 12 saat normal ve suni sanci cektikten sonra mecbur sezeryana aldilar .Dogumu zorlastirdigni ve buz yemekten dolayi kasilma ve acilmalarini engelledigni ve vucudunun usuttugu icin lohusa zamanini sıkıntılı gecirdigni soyledi. .Siz yinede temkinli olun isterseniz.