klebsiella Merhaba kizlar cilek mobilyanin buyuyen besikleri var belki gormussunuzdur. Daha sonra karyola olup kullanabiliyorsunuz. Bu konuda hic fikrim yok ikeadan besik alcaktik ama 3 yasina kadar ancak yatar dediler. Buyuyen besikleri oneriyor musunuz?
Tolsel klebsiella ben aldım cnım kuruldu çok güzel büyük Allah Ömür verirse uzun yıllar kullanılır ve çok güzel duruyor malzemesi dolabı da güzel kullanışlı
Esraodaci Canım ben de henüz almadım ama bende çilek mobilyadan almak istiyorum,gözüme hoş ve kullanışlı geliyor