Ladygirl Gullcha artık adetimi beklerim cnm ya tekrar yapmaya gerek yok. İlk ay olmadı 2.aya artık nasipse inşallah🙏
Gullcha Hmdsena2019 cok sukur kuzum haklisin guzel dusunecegim eksik olma Allah isteyen herkese nasip etsin 😍
Tugce1803 TunarinAnnesi Bilmiyorum canım çok sınırda baya Bi adet gecikmesi ne göre 6 çok düşük 2 günde bir artacak mı mutlaka kontrol ettir artarsa hayırlısı olsun😊
Kbra7777 hiç kafanı takma bekle kendini strese sokma bende 33 ile öğrenmiştir her gebelik farklıdır benimki geç döllenme idi bende ovulasyon testi yapmıştım 14.günde 33 çıkmıştı çok şükür şimdi 16 haftalığız :; )
260818 Gullcha benimde adete 6 gün varken 22 çıkmıştı Bence normal muhtemelen adet günün geçtikten 2 gün sonra felan 900 lere ulaşmış olur bence çok iyi şuanda hayırlı olsun😌
Gullcha 260818 sagol kuzum benimm insallah yukselir Rabbim hepimizin bebegini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 😍