Safnaz Merhaba hanimlar seker yuklemesi yaptiran var mi veya yaptirmak sakıncalı mi yarin seker yukleme testi yapilacak Bana.
Neslihansss Safnaz niye sakıncalı olsunkiii birsey yok bn yaptırdım herkes yaptırıyorr arkadasım iki kere yaptırdı birinde tok oldugu icin uyarmamışlarda onuu bide aç yaptırdı tekrardan mesela çıkmış şeker hastalıgı diyet verdi doktorr dikkat etmesi gerekiyor yaptırmasaydı bılmıcektıı seker oldugunu dıkkatte etmıycektı .
Deletedmom0098 Safnaz arkadaşım bu sayede şeker olduğunu öğrendi kanda düşük çıkıyordu Ve yaptırmasaydı bebeğede zararı olurmuş 3 gün hastanede yattı insulin vurdular şuanda hala kontrol altında Çok önemli yaptırın Bende perşembe günü yaptıracam
Duuyguum Safnaz ben yaptırdım şeker çıktı ve hiç şişkinliğim kilom veya başka bir belirti olmamasına rağmen bence yaptır en azından bebeğin sağlıklı beslensin senden
Safnaz Neslihansss bende sakinca gormuyorum aksine faydali dogumda olabilecekler olumsuzluklara karsi ama cevre 🙈 kulak tan dolma soylemler bi fikir alayim dedim
Huzme Henüz zamanım var ama Ben yaptırmayı düşünmüyorum. Yaptırana da niye yaptırıyorsun demiyorum . Bence çok da gerekli değil .
Iimran Huzme kimden duydunuz gerekli olmadığını ? Ya ne kadar saçmalık kulaktan dolma şeylerle bence bence bence diye kurulan cümleler bence doktorunuzla hatta bikaç doktorla görüşün iyi kaynaklardan araştırın gizli şeker anneye bebeğe nasıl zararı varmış bilgilenin 28 haftayı doldurmadınız inşallah yaptırırsınız benden söylemesi herkes bas bas bağırıyo yaptırın diye
gamzosgamzos Huzme bu bile bile evladini riske atmaktir evet sansli olabilirsiniz belki sekeriniz yoktur sorunsuz bir hamilelik gecireceksiniz ama ya varsa kendimi ornek veriyim aclik tokluklarim her ay normal cikiyordu sinira bile yakin degil seker yuklemesinde sinir cikti once diyete basladik ama dusmedi ve yukseldi simdi mecbur insulin kullaniyorum ve duzenli olarak gunde 6 kere sekerimi olcup doktora her hafta goturuyorum doktorum bile o kadar onemsiyorki her hafta muhakkak gorusuyoruz seker basit bir rahatsizlik degil lutfen iyice arastirmadan karar vermeyin benide yanlis anlamayin Rabbim tum yavrulari korusun inşaAllah 🙏
Nurdlmc Kesinlikle doktorunu dinle burada yapılan yorumlar ile hareket etme derim. Senin ve bebeğinin durumunu bilen doktorun ne karar verirse uygula. Şeker yüklemesi bilindiği gibi yanlış ve yapılmaması gereken bir test değil. Aksine bebeğinin erken doğum veya ölümüne bile sonuçlanabilir. Belki de şeker yüksek çıkacak ve ilaç başlanılması gerekecek. Ama sen yaptırmadığın için Bunu bilemeyeceksin. Tavsiyem doktorunu dinlemen. 😌
Eymenefemm Herkesin yorumunu bence takmayın sonuçta doktorlar çok kötü bişey olmuş olsa bizimde yapmamızı istemezler sonuçta 6 yıl okuyup konuşuyolar hiç bilmeyen birinin lafıyla karar vermeyin ayrıca erken farkedilmezse bebek iri doğma ilerde obezite yada şeker çıkıyor dikkat edilmesi önceden önlem alınması gerekiyor
Neslihansss Safnaz herkes birsey söylüyorr doktorunuza güveniin bende hamileliğim başında hiç belirtim yoktu ultrasondada geç göründü kesede bebekte herkes dış gebelık boş gebelık diyip durdu kendimide bebeğimide üzdüğümle kaldım smdi 35 haftalıgım sükür kimseyi takmıyorum herkes bildiğini okusun korkmayin o yüzden yaptırın bnce 🤗
Gulfem07 Duuyguum sizinde mi suyunuz fazlaydı? Bende yaptıracağım çarşamba günü.Suyum az fazla ve bebek 1 hafta önde.
Duuyguum Gulfem07 benimde bir hafta önde bebeğim ama suyu falan iyi dr on günde bir kontrole çağırıyo takipte kalmam gerek diyo suyunu ve gelişimini
Ednrr Safnaz canım bende 3 saat önce aynı postu açtım ama yaptırdım doktorum istedi yaptır hiçbişe olmuyor valla şerbet gibi bi su içtim 3 kez kan verdim yaptır bence