Sirin96 ben 31. Haftamdayim canim yurtdisinda yasiyorum ve bugune kadar asi olmadim ve ne doktorumdan ne ebemden duymadim tetenoz asisinin gerekli oldugunu ama Turkiye de (burada okuduklarima dayanarak söylüyorum) mecbur gibi bisey herhalde 🙄sukur bi sikintimizda yok saglikliyiz cok şükür 🙏🙏