Selufkaa Hanımlar 37 haftalık hamileyim bugün doktorum çatı muayenesi yaptı çatımın basık olduğunu söyledi. Normal ya da sezeryan diye diretmedim başından beri. Çatımda basık olduğu için sezeryan mı olacak o zaman dedim. Normal için uğraşırız takip altında tutarım seni zorlanırsan sezeryana alırız dedi, doktorum özel hastanede çalışıyor bu arada. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Saatlerce sancı çekip doguramayıp sezeryana alınmak ve cektigim acıların yanıma kar kalmasından korkuyorum. Doktorum kesi atarız dedi. Kesi atmaktansa sezeryan daha mantıklı değil mi dedim. Sezeryanda karında dikiş oluyor yalnız normal en güzeli dedi beni ikilemde bıraktı. Siz ne yapardınız çok moralim bozuldu 😔😔
FSCMK Selufkaa öyle kesi felan atıcaksa bence sezeryan ol hem acı çekmezsin Doğumda hemde kesiden kurtulursun evet karnın kesicekler bu sefer ama onada mecbur 1 2 haftaya toparlarsın ben normal Doğum yaptım dikişim de azdı kuzum ama yeminle 16 gün oldu yeni yeni düzene girdim
hunilimom Selufkaa normal doğumu dene derim zaten normal yapamaic!gini bilse deneriz demez sezeryana atılan dikiş ile alt tarafa atılan dikiş bir değil bünye meselesi ilaçlarını düzenli kullanırsan temiz tutarsan hemen iyileşiyor alt taraf benim bir dünya dikisim oldu ki 2 kere sokup tekrar diktiler 1 haftada iyileşti düştü hepsi
seymakumatarnsf Selufkaa Ben bugün çatı muayenesi oldum ve acıdan ağladım. Doktorum çok fazla dar asla normal olamazsın sen dedi. Israr da etmedim. Ne bebeğimi ne kendimi riske atamam.☺️
cevrik Selufkaa bana da aynısını söyledi ama ben sancımı bekliyorum son ana kadar eğer olursa normal istiyorum.. çatısı dar basık diye söylenip normal doğuran kolay atlatanlar var. Kesi zaten herkese atılıyor birkaç cm. Bence son ana kadar durumuna bak açılma mutlaka olacak. zaten doktorun durumu söyler ona göre karar verirsin doğum başladığı gün
gizemz Ben sezeryan tercih ederdim böyle bir durumda ama daha zamanın var canım haftaya kontrolünde çatına tekrar bakabilir
Selufkaa gizemz ben de sezaryen olur diye düşündüm çatım dar deyince. Ama özel doktor olmasına rağmen normale diretmesi, acaba olabilir mi diye düşündürdü. Ama kesin de konusmuyor bu yüzden çok korktum :((
Rbysf Selufkaa canim once normali denesinler en sağlıklısı o çünki oraya atilan kesi seaeryan dikisi gibi bisey degil hemen hemen normal sogum yapanların hepsine atiliyo yani o dikis
Selufkaa FSCMK normalde ilk doğumların hepsinde kesi atmıyorum perine masajı etkili falan diyordu ama catımın basık olduğunu görünce kesi atılabilir dedi. Masaja başlamıştım su an hiçbir şey yapasım yok. Ben hemen sezeryan olsun o zaman diye düşündüm ama doktorum öyle demiyor ya beni çok arada bıraktı. Normalden o kadar korkmuyordum ama su an doğum esnasında bile dar olduğunu düşünüp güvenimi zedelicem gibi geliyor bilemiyorum :(
Selufkaa Rbysf canım denemekte sorun yok ama benim korkum saatlerce sancı çekip apar topar sezaryena alınmak boşu boşuna acı çekmek :( hala açıklığım yok nst de hiç sancım da çıkmadı bu zamana kadar, bebek bu arada erkek o yüzden geç gelir gibi de geliyor
Selufkaa hunilimom normalde özel hastanedeki doktorlar sezaryen yanlısı olur derler bu doktorum ise normal doğum diretince ben de kararsız kaldım. Yapabileceğimi belki düşünüyordur bilemedim. Her iki yere atılan kesi farklı tabiki ama catısı dar olanın kesisi normal olana göre daha fazladır o beni korkutuyo😔
Selufkaa seymakumatarnsf benimkisi de öyle dese canıma minnet yemin ederim. Ama benimki yapabilirsin dene olmazsa sezeryana alırım diyor. Ben direkt sezeryan olmaz mı dedim hayır dedi 🙄
seymakumatarnsf Selufkaa Benim ki mümkün değil çok zorlanırsın dedi. İyi de yaptı. O kadar sancıdan sonra sezeryan olunca insan iyice mahvolur😒
Selufkaa seymakumatarnsf sen sanslısın ki sana net konusmus. Ben doktora göre hareket edecektim normal dogum meraklısı değilim çünkü. Başka bir doktora daha mı görünsem acaba🙄
seymakumatarnsf Selufkaa Bi görün istersen. O kadar sancıyı çekip sezeryana alındıktan sonra ne anladım ben o iştem yahu
A_syma Çatım dar ve basıktı doktorum normal yanlisiyim diyodu bende normal dogum istiyordum Tabi sezeryan ihtimalini hep belirtti dogumun ortasinda bilr sezeryana donebilirim dedi. 6 gun once normal dogum yaptim kendi sancimda yoktu fitille sanci destegi aldm 5 saat sürdü sanci ve dogum surecim. Kesi atildi Dikisim cok. Zor bi dogumdu ama hersey gecti bebegin çıkışıyla :) Selufkaa
Selufkaa A_syma allah size bağışlasın evladınızı öncelikle hayırlısı olsun ❤️ Peki doğum esnasında ne gibi bir zorlukla karşılaştınız? Bebeğin omzunun takıldığını falan duydum çok stres oldum