Nazlizengin evet bugün 8 günlük oldu dün taburcu olduk, benim birkaç damla kanamam oldu, sancı, kasılma, su gelmesi gibi Doğuma dair hiçbir belirti yoktu, kanamamda yarım saate kesildi, doğum için net bir neden yoktu açıkçası ama kanama olunca, suyumda da biraz azalma vardı,haftası da iyi dedi doktorum anne karnında ani bebek ölümleri olabiliyor dedi bizde korktuk ani bi sezaryenla Doğumum oldu. 1-2 hafta daha bekletebilirdi bence şimdiki aklım olsa kabul etmezdim o an o korkuyla bebeğimizin vebaline girmek istemedik:(