gizemz Arkadaşlar merhaba bugün itibari ile 38+0 dayım. Çok rahat bir gebelik geçirdim erkek bebek bekliyorum nst de bugüne kadar hiçbir sancım çıkmadı bugün çatı muayenemde de herhangi bir açılma vs yoktu. Bebeğimin gelişimi biraz ileride. Haftaya pazartesi tahminimizde 4kilo olacak normal Doğum istememe rağmen henüz gelecek gibi durmuyor. Özellikle sezeryan yapan annelere sormak istiyorum haftaya doktorum istersen alabiliriz derdi sonrasında zorluk oluyor mu ? 4kg üstü normal Doğum yapanlar var mı ? Herkese sağlıklı gebelikler diliyorum
miine gizemz Merhaba 😊 instagramda bir doktorda görmüştüm 4.400 gram normal ve kesisiz bir dogum yapmıştı anne , sizin kemik yapınıza çatınıza bagli aslinda Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah 🤰😍
Hurit Canım ultrasonla 4 kilo çıkıp doğduğunda 3.600 3.500 olan bebekler felan oluyor ultrasonda biraz fazla ciktigidaolabilir bence biraz zorla normalde istiyorsan baktın olmuyo öyle sezeryani düşün
Eslina Hurit bizimde bir hafta önce 3900 dendi yeğnim için bugun gitti tekrar 3650 gr çıktı bazen yanılma oluyor demiş doktoru