Hkmt çok normal bu haftalarda bendede var cünkü kasık ağrısıda oluyor bunlarda normalmiş hormonlardan ve rahim büyümesinden ☺️
Ktprk 8+6 haftlk oldm şuan sadece bel agrım cok oluyor gögüslerimin agrısı 8 nci haftaya girince bittigini hissettim ama tabi her hamile annede belirtiler aynı olmayabiliyormuş