Merveeex Kızlar Ereğli devlette Cavidan hanım var doktorumu değişip ona geçmek istiyorum nasıl doktor iyi mi bilgisi olan giden var mı ?
Kdzeregli Merveeex canım ben 1 kez gittim kist dolayısıyla aslında doktor iyi ama odasında rahat 2 3 hasta daha oluyo bana tuhaf geldi rahat olamadım açıkçası
Lale00 Merveeex ben gitmiyorum ama yengem gitmisti memnundu ama devlet hastanesi pek ilgi olmuyor tabiki . Echomardan ismail beyi oneriririm ben ona gidiyorum .
Kdzeregli Merveeex ilgili aslında ama rahat olamadıktan sonra bir önemi kalmıyor bence. şu an hamileyim ve özel medical park hastanesi emin damgacıya gidiyorum çok memnunum.
Baloglusum Bende eregli devlet hastanesine gidiyorum cavidan hanim iyi tecrübeli bir doktor benim bildigim kadariyla tabi devlet hastanesi oldugu icin iki uc kisi giriyor odaya muayene sırasında orasi ayri
Merveeex Baloglusum siz hangi doktora gidiyorsunuz özele mi ? Benim için ilgili olması cok önemli orada Ayşegül hanım vardı yüzüme bile bakmadı
Baloglusum Merveeex bende Ayşegül hanima gidiyorum şimdilik memnunum özel hastane biraz pahalı geldi bana