Gzdb1018 Merhaba hanımlar ben bugün kan testi yaptırdım beta hcg değeri 110.2 cıktı. Az mı cok mu normal mi?
Berilay Gzdb1018 daha cok erken demek bende öğrendimde 97.7 diydi 2 gün sonra gel dediker gittim bianda 260 oldu 2 gün sonra tekrar gel yine dediler 680 oldu dahada gerek duymadılar 2 aylık hamileyim şimdi
Sevo9090 Gzdb1018 gayet güzel bir deger. Tebrik ederim :) katlanir artar iki gun arayla endise etmeyin. Tam 2 kati artmak zorunda değil ayrica.
Musel Berilay bende ilk gittiğimde 212 ydi değerim 1 gün geçti aradan diğer gün yine gittim 403 tü doktorum 400 olması gerekir 2 katı için dedi 403 çıktı dahada vermedm
Aykal Gzdb1018 iki gün sonra bi daha yaptır canım eğer yükselmişse zaten çok yeni gebesin benimde böyledi iki gün sonra test yaptırdım değerim 94 düşmüştü düşük yapıyordum 😔
Momof2child TunarinAnnesi ay Allah gozun aydin olsunnn canim neler yaptin menede de mende sevinim gelen ay
TunarinAnnesi Momof2child bak canm bu ay Ben kasik bel cekdirdim once bal corek otu tarcin yedim nar suyu icdim Günde 1 bardak 1 Günde bir de iliski InsAllah sag elim basina ☺️
iremm1934 Gzdb1018 bebeğimi ilk öğrendiğimde 114 çıkmıştı.. Şimdi son 27 sayıyoruz 🌸 o yüzden normal canım iki günde bir iki kat artması lazım tabi 😊
Gzdb1018 iremm1934 erken ögrenince öyle oluyormus evet sonradan artacak dediler insallah cumayı sabırsızlıkla bekliyorım :)