Badevehande Evet yaptırmıştım bende tokluk 90 çıktı yani bi su bardağı kadar içeceği içtikten sonra değerim gayet iyi dedi doktorum şeker yokmuş annemde babamda kayınvalidemler de olduğu için korkuyordum 😊
BurinTasKaradag Badevehande bende sadece açlığa baktılar 1 saatte bir kan aldılar. 1. Saat 208, 2. Saat 123 çıktı. Tokluk bakılmadı ama
Nebahathumeyra Kararı şöyle verebilirsiniz bunu yaptırdığınız da alacağınız zarar mı daha büyük ( ki bir zararı olduğunu düşünmüyorum iki çocuğumda da yaptırdım) yaptırmasısınız ve şekeriniz varsa o zaman siz de ve bebek te oluşabilecek sıkıntılar mı daha büyük. Bebek ölümlerine kadar sonuçlandığını unutmayın. Ve ayrıca ben zaten dikkat ediyorum demekle olmuyor bu iş o zaman patates pirinç makarna hamur işi hatta tatlıyı söylememe gerek bile yok zaten hatta yendiğiniz meyve miktarına bile dikkat etmek zorundasınız. Ben olabilecekleri göze alıp yaptırmıyorum deme hakkına sahipsiniz tabi . Tüm bunları göze alabiliyorsanız.
Badevehande BurinTasKaradag olabilir her doktor farklı yöntem kullanılıyor sizin yüksek çıkmış diye ikinciyi istemiştir