Berilay Gebeliğe dair hiç birley yasamıyorum ne mide bulantısı nede baska birley 8 haftalık gebeyim canım sadece tatlı şeyler yemek istiyor okadar sizce normalmidir bu yani herkez kuscak mid bulantısı olcak haksız olcak diy birşey yok değil mi ? Yoksa daha erken mı yasarmıyım ?
zeeyneprohann Berilay hem erken hemde kişden kişiye değişiyor tamamen ben 4 aylıgm 3 kere kustum, ne aserme tiksinme hiçbrşey yaşamadm tamamen kişiye göre değişiyor
Merveeex Berilay bende 4 aylık gebeyim hiç kusma bulantım olmadı erkek benimde ama arkadaşımın da erkek o cok kusuyor belli olmuyor yani
Berilay zeeyneprohann bebeğin cinsiyetine baglı diyorlar bazı kişiler kızsa cok kusarmışız erkekse cok bulantı olmaz diyorlar doğrumu peki
zeeyneprohann Berilay cinsiyetle inanın alakası yok tamamen kişiden kişiye değişiyor bende hep ole dusunuyordum doktorumda cınsıyetle alakası olmadını hamileleliğin kişisel oldıgunu soyledı
Gizemabc Berilay bence ilgisi yok. Ben kızbebek bekliyorum. Gebeliğimin başında toplasan 10u geçmez, sabah kusmaları yaşadım o kadar. Hamilelik tüm yönleriyle kişisen kişiye değişiyor fikrimce