ikranrcakr bak benim son adet tarihim 20 hazirandı doktora gittim ben 5 temmuzda sorun mu var bebek olmuyo diye o gün kan testi yaptılar 0.1 çıktı halbuki o zaman daha çok yeniymiş sanırım çıkmadı 22 temmuzda alttan ult vardı gitmeden test yapıyım yoktur ama aklımda soru kalmasın dedim 21 temmuz akşam yaptım çift çizgi çıktı kan verdim onda da çıktı şu an 16+6 haftalığız şükür gecikmeyi bekle bence