Nasippp merhaba canım ben ilk gebeliğini 18 haftalıkken rahim ağzı açılması sebebiyle kaybettim. Şuan ikinci gebeliğin 5. Haftadayım sanırım 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim daha doktor kontrolünü gitmedim. Daha önce ki kaybından dolayı çok korkuyorum. Sol kasığımda ara ara hafif sancılar oluyor gibi herşeyden çok korkuyorum ne yapmalıyım sence.