Mrvn Güzel anneler, bebek kıyafetleri kaç derecede nasıl yıkanır??🥰. Kyafetleri yıkayacağım dalan roxy toz sabundan aldım. Extra durulama falan yapılacak mi? Kıyafetler yeni olunca kötü olur mu giydirmeden diye de korkmuyor da değilim😂
Melektrk Mrvn en kısa program da otuz derecede yıkıyor herkes genellikle deterjan koksun istemiyorsan iki kez durulama yaptırabilirsin yoksa zaten tek yıkamada temiz olur zaten ne kiri olucak kullanılmamış kıyafetin canım
canimoglum53 Mrvn 30 derecede hassaslarda yikadim ekstra on yikama yaptim canim :) ama kisa programdada yikayan var
Kizkalesi Mrvn sıcak suda erit deterjanı nı, tam su almaya başladığı zaman erittipin deterjanı yavaş yabaş göze dök
BrcTpl Mrvn bendr ayni deterjanla yikadim makinemde bebek programı vardi 30 derecede yikadim extra durulama yaptim gayet iyi oldu cok deterjan kokmadı da
Melektrk Mrvn o toz sabun deterjanlardam çok az bir miktar köy canım kendi çamaşır deterjanımızdan koyduğumuz kadar koyulmuyor
canimoglum53 Mrvn bazilainda da baby diye bir program var bende de o yok :D cogu onda yikiyor hatta bende boyle bir post acmistim oraya yazilmisti
Fdle canimoglum53 benim makinamda o program var ama 3 saat yıkıyor gereksiz yani çıkmayan inatçı kusmuk lekeleri vs için falan olabilir o program ama ilk yıkamada kesinlikle yarım saatlik 30 derece program yetiyor
Berdogan 30 derece 15 dk lık kısa programda yıkadım. Normal de de çoğu çamaşırı orda yıkıyorum deterjan da gayet eriyor
Melektrk denizadaalpp bu deterjanlar makinede tıkanma yapıyor canım biraz suyla açıp da koyuyor kimisi yada az köy bir dahakine makinen tıkanmasın 😊
filiz08 Mrvn 30 derecede ya bebek programı varsa onda yıka ya da benim gibi perdeleri yıkadığın narin programı var onu kullan.ek durulamaya genelde gerek olmuyı ütülüyorsun bi de...