Erbualp evet ilk gebeliğim. Ben Urfa’da öğretmenim. Doğumu Adana’da yapacağım için(inşallah) Hakan Kalaycı’ya görünmeye bşladım. Geçen ctesi ilk kez gittim. 191 lira muayene ücreti ödedik; 9.40taki randevuya 11de girdik, dediğiniz gibi muayene kısacık sürdü. Beklentim yüksekti biraz hayal kırıklığına uğradım. Doğum ücreti hakkında bilginiz var mı?