Esmylmz Kızlar 38+2 haftalığım. İshal oldum ve karnım çok ağrıyo. Doğum belirtisi olabilir mi ki? Doğumdan önce bu durumu yaşayan oldu mu?
canimoglum53 Esmylmz bende 2-3 sabahtir o sekilde kalkiyorum cok karin agrim oluyor ama hic doguma yormadim acikcasi 30.haftamdayim diye. Sizin haftaniz bayagi ilerdeymis farkli olabilir tabi bilemedim:)
Esmylmz canimoglum53 Gerçekten kıvranıyorum şuan 😞 Doğuma yakın ishal olunuyormuş diye duydum. Ama bu kadar ağrı normal mi bilemedim. Üşüttüm sanırım.
Esmylmz Merve_aras Yok zaten öyle acil bir durum gibi düşünmedim. Sadece doğum yakın mı acaba bu durumda diye sormak istedim.