sukranaslier Kızlar merhaba 12. Haftaya kadar sadece gaz sorunum oldu ama 3 gündür bir anda terliyorum elim ayağım titriyor bayılacak gibi oluyorum yığılıp kalıyorum her şey saniyeler içinde gercekleşiyor ve çok halsizim Kan şekerim mi düşüyor tansiyonum mu bilemiyorum Benim yaşadığımı yaşayan var mı aranızda ☺️☺️☺️
zeeyneprohann sukranaslier o haftalarda cok normal bende öyle oluyordum hep ama simdi okadar olmuyor hafta ilerledikce geçiyor
YgmrYvz sukranaslier bende 12+5 deim maalesef benimde aynı özellikle buluantılardan çıkardıktan sonra nerdeyse bayılacak gibi oluorum çalışıorum bir de ama çözümü şöle buldum ben bir pop kek bir süt kendime geliorum.
Ncyncy 5+5 im iki sabahtır bende öyleyim titremeler, bayılacak gibi olmalar. Şiddetli karın ağrısı aha gittim diyorum .hemen soğuk süt mısır gevreği yiyorum kendime getiriyor.