Edissevil Merhaba tünaydın kızlar 11+1 günlük hamileyim ama dünden beri aşırı sol kasığımda ağrı var , Bacağıma vuruyor ağrı resmen başına gelen var mı ? Normal mi bu ağrı ?
YgmrYvz Edissevil 12+5 benim ki sürekli bende de oluyor doktor eğer artarak artmıyorsa ve kanama olmuyorsa normal bu agrılar demişti ki bende hala devam ediyor
Tgckync Edissevil benimde ilk zamanlar kasik agrim oluyordu doktor magnezyum eksikliginden olur dedi ilac verdi cok şükür cok iyi geliyor doktorunuza sorun muhtemelen magnezyum vericektir sonra rahatlarsiniz 👍
Edissevil YgmrYvz korktum ya cok bide sürekli idrara cıkıyorım anlamadım bide daha önce sağ kasıgımda ara ara olurdu simdi sola vurunca korktum
Larazara 14 haftalığım hala kasık ağrılarım var canım normal kanama olmuyorsa bir sıkıntı olmaz idrarını da tutma sık sık çık oda ağrı yapabiliyor