Anneliksevinci22 merve21_ sizinkisi erkek kesin diyorum bak ögrenince yaz bana:) kese seklinden ve bebek seklinden belli:)
Poncikveannesi İnstagramda adımadımannelik diye bi sayfa var biyoloji mezunu fetus üzerine eğitim almış çok güzel tahmin yapıyo baya da tutturuyomuş ben gönderdim bana kıza benziyor dedi 😊😊
Poncikveannesi Melekhazal ben dün msj atmıştım dün tahminde bulundu ama daha doktor randevuma var 15.haftadayım 16 nın cuması 3lü test için gidicem bu zamana kadar göstermedi benimkisi kendini süpriz yumurtam 😂😂
M_agayeva Kizlar hani kesenin sekline gore belli tahminde bulunuyoruz ya ben 6 haftalik ulturasonumda kiz dediler ilerki zamanlarda kesemin sekli deyise bilirmi ?
zelis63 M_agayeva canm o keseye göre yorum sağ solda mı diye yapılıyor sanırım onunda doğruluk payı çok çok az ona göre yapılsaydı tüm doktorlar sana 5 6. Haftada söylerlerdi cinsiyeti o tahminler sadece insanlar kendi arasnda yapıyor
zeeyneprohann zelis63 girmeden yedim ama genede önünü dönmedi :) doktor da aksi birazcık dönmüyor dedi 😂
Deryayaman Feyzazdra ben 12. Haftamda ögrendim kız oldugunu ıkı kuzenımde benımle bırlıkte hamıle onların cınsıyette kız busene kız senesı dıyorlar canım hayırlsıı 😊