mugge123 ay şükret şu halime bulantın olsa kafanı kaldıramayacaksın halsizlikten ağrın olsa bişey mi oldu acaba diye kafaya takıyor insan 32. Haftadayım şu zamana kadar bulantı dışında çok aşırı bir şikayetim olmadı taa ki 32 ye girene kadar uyuyamıyorum geceleri sabaha kadar dönüp duruyorum bir an önce doğsa diye düşünmeye başladım doktora yalvarıcam yani yakında sezaryenle alın diye o dereceye geldim bırak anlama hamile olduğunu ilerde fazlasıyla şikayetlerin artıcak haline sevin bence 😂😂😂😟😟