Ftmrumys bende 3+2 yim o bende de var ya kahverengi filan da oluyor ultrasona girdim kese filan görünmedi hoca çok küçük normal dedi kan verdim sonuç bekliyorum doktorun demesi üzerine düşük de olabilir yerleşmede sende bi git kan ver zaten ögleden sonra sonucu alırsın