Dmlksy ilk doğumumu orda yaptım. Şimdi 20 gün sonra 2. Doğumumu yapıcam kısmetse 6 bin tl kadar sonuna kadar da hak ettiklerini dşümüyorum hemşirelerinden doktorlarına anestezicisine hatta odalarına kadar herşeyi gerçekten mükemmel. Hatta şu kadar söyliyim ki danışanları hemşireleriyle artık bir aile gibi olduk. Kızımı acıbademe götürüyorum kontrol ve muayenelerinde hiç böyle birşey görmedim orda.