Yhyh35 Ednrr bende 25haftalığım çok kararsızım ki zaten aç karnına çıkmam imkansız çıkamıyorum istesem bile olmayacak gibi
Emos_64 Ednrr Bence yaptırmalısın canım, içilen içecek iki dilim baklavaya eş değer zaten abartılacak bir şeker yok içinde. Eğer gebelik şekerin varsa ve farkına varamazsan bebişe zararı var bu yüzden riske atılmamalı diye düşünüyorum. Karar senin kuzum 🙏🏻💕
busragrgn Valla canım benim doktorum illa yapıcaz diyor hem de 75 ml istiyor haftaya çarşamba mecbur yaptıracağım. Beni korkutan o içeceği nasıl içeceğim. Detaylı ultrasonda dönsün diye içtiğim cappy meyve suyunu bile biteremedim. Midem mafoldu :(
Ednrr Ayyy canlarım çok teşekkür edeim ❤️❤️ İyiki varsınız valla bu program çok güzel oldu içimi rahatlattınız